Змішаний режим роботи ЗДО №18 ЗМР Очний формат
Додайте текст тут...
Ресурсна підтримка "Україна про мінну безпеку" https://bezpeka.info/
Модель форми здобуття дошкільної освіти в ЗДО №18 ЗМР -
очна зі змішаним режимом навчання
□ Група раннього від 2 до 3 р.ж. «Сонечко»: 12 дітей за списком - 100% охоплення (дистанційно).
□ Група молодшого дошкільного віку від 3 до 4 р.ж. «Дзвіночки»: 16 дітей за списком - 100% охоплення (дистанційно)
□ Група середнього дошкільного віку від 4 до 5 р.ж «Перлинки»: 20 дітей за списком – 100% охоплення (дистанційно)
□ Група старшого дошкільного віку від 5 до 6 р.ж. «Ромашки»: 26 дітей за списком, очна форма зі змішаним режимом навчання з них:
10 - 38% охоплення (очна);
16-62% охоплення (дистанційна).
- Безпечність освітнього середовища.
Матеріально-технічна база ЗДО:
- укриття наявне
Акт огляду об'єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення як найпростіше укриття від 15.08.2024 року в наявності
- Посилання на АКТ огляду
https://drive.google.com/file/d/1eYiGG072MPj4TxSrDJBkxH1wbptTQT1O/view?usp=sharing
Модель змішаного навчання, очний режим:
- п'ять разів на тиждень, по три години щоденно з 9:00-12:00;
- 2-3 заняття на день;
- види діяльності: фізичні вправи (гімнастика, руханки), ігрова діяльність (сюжетно-рольові, музично-дидактичні, конструктивно-будівельні, режисерські, театралізовані, дидактичні ігри), мовленнєве спілкування, самостійна художня діяльність, перегляд пізнавальних фільмів, дослідницька діяльність, читання художньої літератури.
- Посилання на фото освітнього процесу в укритті
https://drive.google.com/drive/folders/1g7E4peBcoVWPSFtd-ByyPCQF_16eyASh?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/1QHTMei5_kEjdzDCiaJ-7cDAv5IVNeDGv?usp=sharing
Модель дистанційного навчання:
- п'ять разів на тиждень, з 8:00-12:00 та з 15:00-17:00 (всього 6 годин), 2-3 заняття на день;
- види діяльності: фізичні вправи (гімнастика, руханки, фізичне заняття), ігрова діяльність (сюжетно-рольові, конструктивно-будівельні, режисерські, музично-дидактичні, театралізовані, дидактичні ігри), мовленнєве спілкування; самостійна художня діяльність, спостереження, дослідницька діяльність, бесіди, режимні моменти.
- форми взаємодії з батьками: бесіди, соціальні мережі, збори громадських самоврядувань груп, телефонний зв'язок, електронна пошта, сайт ЗДО, анкетування, візити батьків з дітьми до ЗДО, відвідування вихованців удома.
Матеріали щодо дистанційного навчання ЗДО 18 ЗМР на